Aidan In Danger
Aidan in Danger is an exciting platform game where the player takes on the role of Aidan, a young red-haired elf whose main weapon is a slingshot. Tasked with protecting Drakor, the last dragon on Earth, Aidan must navigate challenging levels, face dangerous monsters, travel to the future, and thwart the plans of an interdimensional villain aiming to dominate the world. With immersive gameplay, impressive graphics, and a compelling story, the player embarks on an epic journey filled with danger, courage, and heroism. Join Aidan on his mission to save Drakor and restore peace to the land!