Air Aces
Take command of various modern jet fighters (F-16 Falcon, Eurofighter Typhoon, Dassault Rafale) and copters (Bell AH-1 Cobra, Eurocopter EC665 Tiger) in this perfect mix between a realistic flight simulator and a mission based air combat game.
You’ll have to complete 16 original missions in different war-zones to receive the title of ‘Air Ace’.
Air Aces features all equipment of today's aircrafts and thus is designed to be as close as possible to reality to modern air combat.
Taking best advantage of your device capabilities, Air Aces will let you play through long hours, thanks to the deepness of its scenario.