Air Conflicts: Pacific Carriers
New warplanes once revolutionized warfare — and the gripping aerial battles of the Second World War have now also found their way onto the Nintendo Switch. Step into the boots of Admiral Lucas Stark (US Navy) and coordinate the defense of Pearl Harbor and the liberation of the Pacific Ocean — or win honor and glory for the Japanese empire as Admiral Hideaki Hashimoto (Imperial Japanese Army).
In the arcade flight simulation Air Conflicts: Pacific Carriers, you will relive the Pacific War in historical battles and original planes that are accurate down to the last detail. Experience the vast scale of a conflict that shaped the history of warfare on the open seas and in the skies.