Air Racers
Air Racers is an arcade air racing game with different game modes, power ups and splitscreen multiplayer. Five different tracks with different game modes and difficulties make your races different. Race Solo in Time Trail mode and hunt for the best track time, go into the championships solo or splitscreen or just have an arcade race against the AI solo or with a friend.