Airport Flight Administrator Simulator & Air Traffic-Sky Airplane Sim Plane Games
Play the game and get to know what it feels like to be employed at an airport! In Airport Administrator Simulator you get the chance to experience the life of an airport employee. You will be responsible for taking care of the airport. Make sure that everything goes by the plans. You get to decide whether a passenger will get to their destination or not, by checking their documents, by making sure there’s nothing illegal in their luggage and so on. Make sure people don’t miss their flights and get to the airport on time.