Akash: Path of the Five
Akash: Path of the Five is a visual novel in the otome style. Players will become Aurora, a member of a magical race of elementals. As the first elemental girl the village has seen in over 200 years, all eyes are on your fast-approaching coming of age ceremony. All is not as it seems, however, as tensions between Akash and a nearby human settlement threaten to erupt into an all-out war. Cultivate a romance with one of her five classmates, navigate the coming conflict, and plan the greatest coming of age ceremony your village has seen in over two centuries.