In this award-winning cinematic action-thriller, troubled author Alan Wake embarks on a desperate search for his missing wife, Alice. When Alan discovers pages of a horror story he has supposedly written, Wake's grip on reality is threatened as he confronts the darkness closing in. The horror story is coming true.
Enjoy the timeless classic on the go with enhanced cut-scenes, quirky characters, majestic Pacific Northwest vistas, and more.