Alchemic Dungeons DX is an expanded and improved entry in the series. This deluxe version includes new characters, items and dungeons; even the background music has been enhanced!
Dungeons are randomly generated and you progress with turn-based action. Every step you take will affect events, enemies and exploration.
With lots of characters and fresh areas to explore, get ready for the challenge in Alchemic Dungeons DX!