Alchemist Simulator
Take on the role of a novice student of alchemical arts, taking over the studio of your famous relative. Will you ever match his legend? Take the challenge to become the most famous alchemist in history!
Become a powerful magician! Thanks to Alchemist Simulator, you can feel the thrill of excitement associated with the world of magical ingredients (dragon egg - what to deal with it?), spells, and discovering ancient recipes. Will you brew a love potion or a poison?