Aldred Knight
In Knight of Honor you are Aldred, the most powerful swordsman of the divine flame, passing through innumerable obstacles and war bosses to rid the kingdom of a great evil.
To progress in the game you need to be careful, each monster must be faced in a different way, switching weapons and spells can help you a lot. The amount of obstacles increases at each level, so it is imperative that you get some potions and upgrades on the merchant.
Each level contains objects to destroy, pieces to collect and people to rescue, if you are a player who likes challenges you will find many achievements in this 2D adventure game.