Alicia Griffith: Lakeside Murder Collector's Edition
Alicia, detective from a big city comes for a vacation in a quiet town in the mountains.
In order to solve the mystery behind the ritual murder Alicia will pass through mountain town, deep forest, old mansion and many other locations.