Alien Cruise
Control four vegetable pilots to save different planets occupied by the enemy! Each planet comes with unique characteristics along with a wide variety of obstacles that block the pilots’ way! Utilize various weaponry to prove the vegetables' strength!
Alien Cruise offers both single player and multiplayer game modes where two players control one vegetable pilot each. This challenging, side-scrolling shooter with a nostalgic design will give famous shooting games of the past a run for their money.