Alien Hominid Invasion
Alien Hominid is back! Blast, beam, and bite your way through an endless swarm of enemies as you and up to three of your fellow hominids cause mayhem with a huge arsenal of weapons, mutations, and acrobatic maneuvers.
Invade randomly-assembled neighborhoods: take down the enemy in areas built from hundreds of hand-drawn city blocks!