All in! Bundle
3-) Color Motif Deluxe: Artistic puzzle game. Relaxing puzzle environment, create your color-motif with given pieces.
4-) Alchemists's Castle: 2D side-scroller platformer, inspired by old-school Metroidvania games.
5-) Minefield: Simple game; Open all the boxes without detonating bombs to finish the game.If u believe there is a bomb in the box,put a flag there.
7-) World of Riders: Full motorcycle racing experience with 11 different motorcycle and 12 different stages.