Almost My Floor
Almost My Floor - point & click detective in a frightening atmosphere of sinister nightmares. Each step may end up fatal. Solve the mystery of the house #9 residents or go crazy. Labyrinth of endless floors will not let go of their victim without a fight.
For Alex, this is the story of a long journey home. All that dwells inside exists between fiction and reality. It is time to face the monsters, meet the other house residents and determine their fate. But the most important thing is to escape the depths of terror… and try to remain sane afterwards.
For Detective Adam Trust, unraveling secrets is the life's work. He's not keen on giving up, so he will learn everything there is to learn about house #9. Although this time, the price of his ambition may end up too high.