Amazing Superhero Squad
Do you think it is easy to solve all the problems of a cursed city and not go insane? Lead a team of superheroes, save Storborg City from looming disasters and beat your dishonorable rivals.
Keep your corporation running and don't let the main stats reach zero. Solve city's and your employees' problems.