Happy serving!
Amelia's Diner is a restaurant simulation arcade game. You are the owner of a small restaurant und welcome hungry customers. Fulfil their orders and make them happy with various delicious foods like burger, sandwiches, donuts and soft drinks. Solve different levels with progressive difficulty or unlock the endless shift mode. Earn coins and decorate your diner with different floor tiles, plants and tablet sets.