Ampersat is a shooty, slashy, RPG-y game mixing old-school/retro and modern sensibilities. This is a handcrafted adventure with much appeal to fans of Roguelites. A labor of love from a solo developer, Ampersat distills some favorite childhood gaming experiences into a fresh, fun hybrid that sees you killing a lot of monsters, finding a lot of loot, freeing captured letters (um, what?) and growing from a world-weary warrior mage into a powerful smashing/blasting machine!