Anarkade
Anarkade is a multiplayer arena shooter with pixel art graphics and intense platforming action.
Make your character stand out in the wasteland with an absurd range of hats, gas masks, Viking apparel, and more.
Shoot your way through an eclectic collection of arenas in space, on ice or even in the ancient terrain of Egypt.
Bring a knife to a gun fight... or a Gatling gun or a bazooka. Heck, even use a bowling bomb to blow away your opponents!