AngerForce: Reloaded for Nintendo Switch
AngerForce: Reloaded for Nintendo Switch is a hardcore scrolling fly-and-shoot game done in the '90s arcade style. It's set against the backdrop of a 19th-century human world that has seen the outbreak of a robot rebellion.
You can choose from dozens of upgrade choices to complement your characters’ special abilities, thereby creating a unique personal play style.
In addition, the game also features a Local Co-op Mode that will allow you to explore the story alongside your friend.