Angry Video Game Nerd 1 & 2 Deluxe
The Angry Video Game Nerd has been sucked into Game Land! It's up to you to guide him through three terrible and treacherous retro game worlds!
Angry Video Game Nerd Adventures and Angry Video Game Nerd II: Assimilation come together for the ultimate Nerd experience! This is the definitive way to play the series... and more!
This deluxe collection brings you every stage from both of famously tough action platform games, remixed & re-balanced plus an all-new, never-before-seen final chapter to bring the experience together for the ultimate experience in nerd rage.
Both games are infamously hard-as-nails, but Normal and Easy difficulties come with infinite lives, so take as many attempts as you need to beat the challenge. Level designs have been improved upon to really nail the balance between tough and fair.
Or perhaps you loved the limited lives and ludicrous overuse of instant-death blocks in the original release? We've got you covered. Just select "Old School" or higher from the difficulty menu and you'll be cursing the developers' name in no time.
"Wait, the game had a story" You ask? To which we say: ...Kinda! But there's more of it now! Beat both games to unlock the epic finale!