Animal Farm Parking
Get ready for a fun-filled adventure in Animal Farm Parking! As the friendly owner of a farm full of cute animals, your job is to help them find their way out of their pens. But there's a twist - you have to guide them in the right order, making sure they don't bump into each other!
Your farm is bustling with all sorts of animals, from cows and horses to pigs, sheep, goats, dogs, cats, and even ostriches! Each level is a new challenge, with various obstacles even moving parts that will test your quick thinking and reflexes. Can you help all your animal friends escape safely?