Animal Rivals: Up In The Air
Animal Rivals: Up In The Air is a racing game with ridiculous graphics. The game will let you dive into racing courses set in the air. Invite your friends and get together into the addictive quadratic animals world!
Over 100 parts available to customize your airplane. Every part has it`s own statistics, but no worries, you can fly with your gorgeous plane and turn off stats.
Demolition mode – fly over an arena to destroy all enemies with available weapons!
Elimination race – the last player on the track is eliminated while a timer ends!
40 different stages which will help you get into the world of those cute animals.