Animal Zoo: The Forgotten Land
As our protagonists explore the zoo, they discover secret tunnels, ancient inscriptions, and intriguing clues that lead them to hidden places full of surprises.
On their journey, the animals face challenges, deactivate traps, and find artifacts that reveal the zoo's history and secrets.
Each step they take brings them closer to solving the puzzle, while learning valuable lessons about friendship, courage, and teamwork.
Luna and her friends not only seek to restore peace to their home, but also to protect the zoo's legacy for future generations.
The story is filled with moments of collaboration, ingenuity, and bravery, accompanied by beautiful full-color illustrations and plenty of friendly animals.