Animals Names
Animals Names is a simple game that will help your child learn the names of the animals.
More than 70 animals in different categories like farm animals, insects, birds, wild and sea animals! The game is presented by Teo, a cute pig character that will guide your child in the game.
In the practice mode, your child can practice the animal names by swiping through the different categories. When an animal is selected, Teo will tell the name of that animal. In the Play mode, Teo will show different animals to the child and will ask him or her to point at one.
With this simple exercise, the kid will soon learn how to differentiate between animals and will be able to recognize them. Animals Names uses cute cartoon animals pictures to make the learning process more fun!
Join Teo in this learning adventure and make your child's time in your console more productive!