Anna's Quest
Dragons, witches, trolls... No one can stop Anna. With her telekinesis, unorthodox use of torture instruments, a knack for improvisation and the help of a shady fox she just makes her way. She communes with the dead, shuts off the local taverns beer supply and gets old ladies behind bars...
The world of author Dane Krams' debut on the game development stage isn't as cuddly as it may seem. Anna however, is actually perfectly nice - or is she? It all starts with freeing talking teddy bear...