Another Crab's Treasure
As Kril the hermit crab, you’ll need to wear the trash around you as shells to withstand attacks from enemies many times your size. Embark on an epic treasure hunt to buy back your repossessed shell, and discover the dark secrets behind the polluted ocean.
In this undersea society, trash is not only a way of life, but a valuable resource, used for everything from fashion to firearms. But with the presence of trash comes a mysterious infection known as the Gunk, which could spell doom for the entire ocean.
As Kril explores the ocean, he'll gain a variety of Umami Techniques—powerful attacks learned from the denizens of the seas. Punch your enemies with the overwhelming might of a Mantis Shrimp, ensnare them with the horrifying Bobbit Worm, and much more.
Designed to be an approachable experience for newer soulslike players as well as provide a challenge for hardcore fans, Another Crab's Treasure offers something for any level of skill or time commitment. Assist options are provided for those seeking a less frustrating experience, but gluttons for punishment are sure to find the default game a challenge.