Another Tomorrow
“as puzzles, this is an absolutely exquisite collection, with challenges that had me frequently taking a breath at how clever they were.”
Another Tomorrow is a puzzle adventure that blends intricately rendered dioramas with first person exploration and puzzle solving.
The odour is unmistakable. But there’s something else. Something sweet but medicinal, an intoxifying cocktail of brown sugar, ethanol, and disinfectant.
Questions racing through your mind; where are you, how long have you been here, what the fork is that taste?