Another World Mahjong Girl
What if you were a dedicated fan of mahjong who got reincarnated into another world filled with beautiful ladies eager to learn the game? In Another World Mahjong Girl, you’ll become a premier mahjong tutor to elves, fairies, succubi and other lovely companions, all while building a team to challenge the top players of the realm. During your travels, you’ll have the chance to get closer to your Mahjong Princesses in training, forming relationships and unlocking exciting scenarios!
Another World Mahjong Girl is a 2D isekai mahjong game with dating sim features where you’ll face off against 20 sultry opponents while traveling across a world map and exploring a lighthearted narrative. Earn money through victory and buy items to use in disciplining your students and improve their abilities!