Antarctica 88
In this horrible action you will find yourself in the ice of Antarctica, where you immerse into a terrible sci-fi story full of monsters, weapons and adventures. Our survival action will scare you so prepare to scream and solve puzzles!
Are you ready to face and escape from horrible monsters that Antarctica is hiding?
This survival thriller takes place at the corp station "Antarctica 1". Over the past six months the expedition of your father Vladimir Efimov has been engaged in drilling ice and exploring prehistoric minerals found in it. Six weeks ago, the expedition stopped communication. As a part of a four-man rescue squad, you have to go on a creepy adventure and figure out what strange things happened there.
Take an action and solve puzzles, explore, collect and use objects to figure out what's the creepy story and try to get out of arctic ice alive in our scary awesome horror.
The thing is that there are many endings in Antarctica 88, and the outcome of the story will depend only on your actions and decisions. Can you open all the endings and find out the whole story?