Anyaroth: The Queen's Tyranny
The Queen’s control covers planet Anyaroth in its entirety. From the forests and historical cities of its surface, stepping down to the core at the centre of the planet, the Queen has spun a complex web of barracks, factories and mines. The Queen’s Regime is aiming to exploit all of the planet’s resources, even the its population!
In Anyaroth: The Queen’s Tyranny, you will be provided with a full range of weapons, objects and abilities that will let you explore all possibilities within the game’s fighting system. Have fun combining your weapons and abilities to end with your enemies in stylish ways!
During your adventures, you will get to meet all kind of fellow rebels. Talk with them if you want to know more about the world of Anyaroth, its history or the Rebellion’s cause.
In the time between fights, pay attention to the surroundings, as you may find artifacts containing key information or materials for crafting a secret weapon. Will you unveil all that this weird planet hides?