In Apocalipsis Wormwood Edition the static woodcuts from the Middle Ages start living their own life, but the medieval philosophy and occult symbolism go beyond the visuals and inspire the story itself. In this game the music and the graphics work in perfect tandem to immerse you in this bizzare, dreary world.
Wormwood Edition also contains "One Night in the Woods”, which is a prequel to the story known from Apocalipsis: Harry at the End of the World.