Apollo Justice: Ace Attorney Trilogy
Join rookie attorney Apollo Justice and his mentor, the legendary Phoenix Wright, in this collection of 3 games! This title features the 14 episodes of "Apollo Justice: Ace Attorney", "Phoenix Wright: Ace Attorney - Dual Destinies", and "Phoenix Wright: Ace Attorney - Spirit of Justice", plus the 2 previously DLC-only Special Episodes for a total of 16 episodes!
Also included is a mountain of extra goodies that's sure to satisfy any Ace Attorney fan!
Immerse yourself in this beautiful collection as you shout "Objection!" in these newly renovated halls of justice!
Some of the contents of the games in this collection are presented as initially released to preserve the games as originally created.