Apparition is a first-person survival horror with ghosts, demons and the infamous Spirit Board, used to communicate with the dead.
Use your camera and audio recorder to prove the existence of the supernatural, putting yourself in grave danger.
Camping in the haunted forest of Green Creek during the night was never a good idea.
Are you be brave enough to face ghosts, demons, and other inhabitants of Green Creek?
With no defense against the otherworldly apparitions – your only chance is to hide deep enough not to be noticed!
You can speak with ghosts using the Spirit Board, a well-known spiritual communication device.
The more traces of ghosts you record, the more gear customization options are made available.
Use your tools wisely and try to stay alive – supernatural beings don’t like to be recorded!