Want to turn that big screen TV in to a stunning virtual aquarium? Then get Aqua TV - a fully customisable virtual aquarium that lets your Nintendo Switch do just that!
And all easily controllable using touch when the Nintendo Switch is in handheld mode or by Joy-Con in Docked mode!