Arcade Archives AERO FIGHTERS
Major cities around the world are occupied by someone, and the United Nations desperately tries to put up a defence line, but there is nothing they can do in the face of the enemy's overwhelming military power.
Each of them, of their own will, boarded a fighter jet and took to the skies for their own purposes.