Arcade Archives BLACK HEART
Taranith, absolute ruler of the Dark Forces, has kidnapped Jeanne. Zil must mount his dragon and take to the skies, assaulting the enemy castle to save her.
In order to defeat the boss, work together with the fairies that accompany you and the pixies that allow you to fire powerful F・BREATH attacks when you collect them.