Arcade Archives CASTLE OF DRAGON
Two young kings set out on a journey to a castle inhabited by dragons in order to save a princess kidnapped by a ferocious dragon.
Use your shield to defend against enemy attacks, or move between the two lines of paths at the front and back to create an advantageous situation in the battle.