Arcade Archives DARK ADVENTURE
Our heroes in this title have been sucked into the Devil World after they opened an ancient coffin found in some ruins. Now, they must set out on an adventure through the labyrinthine Devil World to find the demon king, defeat him, and make their way home.
This title includes a Japanese Version, European Version, and also a North American Version that allows 3-player co-op.