Arcade Archives DONKEY KONG
DONKEY KONG is an action game released in 1981 by Nintendo. Avoid a variety of obstacles while heading through a construction site to make it to the top and rescue Lady. Use the hammer to destroy the barrels and fire coming towards you to earn more points. This version contains both the early and later versions as well as the international version.