Arcade Archives DONKEY KONG JR.
Donkey Kong has been captured and caged in his latest encounter with Mario. Donkey Kong Jr. is on his way to set him free!
Skillfully utilize jumps and the cranes to avoid enemies, get to the top, and steal the cage's key from Mario.