Arcade Archives DRAGON SPIRIT
Control "Amul," a hero who's been transformed into the Blue Dragon, and save Princess "Alicia" of Midgard who was taken by the dark lord "Zawell."
Battle enemies on the ground and in the air, and use power-up items to progress through the areas.