Arcade Archives EXCITEBIKE
“EXCITEBIKE” is a motorcycle racing game released by Nintendo in 1984. In addition to solo qualifying races, there are final races where you face off against motorcross riders. Each course has its own variety of obstacles. Use all your techniques to avoid the obstacles as you aim for first place.