Arcade Archives FIGHTING HAWK
Players pilot the fighter plane FALCON and battle enemies through stages set on plains, icebergs, glaciers, snowfields, and cities, with the ultimate aim of taking down the enemy's latest bomber: the DRAGON BAT!