FOOTBALL CHAMP is a sports game released by TAITO in 1990.
Players select their team and star player from one of eight countries in a bid for victory through a series of seven matches.
In addition to playing against the CPU, players can also enjoy playing against each other.
It’s the beautiful game, with all the speed, drama, violence and referee knockouts that any fan would expect!