Arcade Archives HACHA MECHA FIGHTER
Control KAWAUSO and TSUCHIBUTA as they fly forward on airplanes and defeat enemies along the way.
It's a great, easy game to get into, even for players who don't often play shooting games, but still poses enough of a challenge to keep fans of the genre interested!