Arcade Archives HIGHWAY RACE
"HIGHWAY RACE" is a racing game released by TAITO in 1983. Run each course while avoiding obstacles and other vehicles. The goal is to make a big jump toward the opposite bank at the end of the course and land safely with a parachute.