Arcade Archives Liquid Kids
"Liquid Kids" is an action game released by TAITO in 1990. Take control of the young hero from the hippo tribe, Hipopo, and battle against the Fire Demon to protect the peaceful Woody-Lake. An adventure of danger and excitement is just beginning.