Arcade Archives MYSTIC WARRIORS
In this title players battle with the evil ninja troops of the megacorporation "SKULL" in order to rescue their captured friends.
It's sure to be mega-hit! Armageddon of the ninjas! You are the only one that can stop this armageddon!