Arcade Archives NAUGHTY BOY
Travel across forests, through barbed wire fences, and over rivers to purge the castle of monsters with fire!
The stone-throwing action takes some getting used it, but once you experience the satisfaction of striking an enemy, you'll be hooked on it.